Przejściówki CIN-CIN

Hej,

Czy mógłby mnie ktoś objaśnić, co to za przejściówki CIN-CIN posiada w swojej ofercie pewna firma na stronie

???

Grzegorz

Reply to
SP9RJT

Użytkownik "SP9RJT" snipped-for-privacy@op.pl

a konkretnie chodzi Ci o to:

??? no jak to?

psychik

Reply to
Psychik

Nie. To są przecież przejściówki cinch-cinch. A mnie chodzi o CIN-CIN. Szukałem wszędzie i znajdowałem tylko coś o jakichś napojach alkoholowych :-)

GM

Reply to
SP9RJT

Użytkownik "SP9RJT" snipped-for-privacy@op.pl

no jasne ;-) od rana na zajeciach - oczy "paczom, a nie widzom" ;-)

psychik

Reply to
Psychik

Tue, 14 Oct 2003 21:10:09 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "SP9RJT" snipped-for-privacy@op.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe ktos pewnie "ze sluchu" pisal. Jezeli o mnie chodzi to bardziej smakuje mi Istra ;-) Bardzo smaczne ziolowe winko.

Reply to
BLE_Maciek

No jak to,CIN-CIN to przejściówka kobieta-łóżko ;-)

AW

Reply to
AW

To chyba raczej etap przejściowy :-)