Protokół: DiSEqC 1.3

Czy miał ktoś z grupowiczów styczność z protokołem DiSEqC 1.3?

Pozdrawiam Maksymilian Dutka

Reply to
Maksymilian Dutka

| Czy mia=B3 kto=B6 z grupowicz=F3w styczno=B6=E6 z protoko=B3em DiSEqC 1.3= ? |=20 | Pozdrawiam | Maksymilian Dutka

Reply to
Jerzy Pastusiak

Robiłem dekodery, ale było to bodajże 1.0 Pozdrawiam Marek

Reply to
moki1

DiSEqC 1.3 oficjalnie nie istnieje (przynajmniej wg. papierów Eutelsata), ale umownie przyjęto tą nazwe dla systemu USALS. W skrócie mówiąc tuner Sat znając pozycję satelity i pozycje geograficzą miejsca instalacji odbiornika oblicza i przekazuje do motora komendę powodującą jego ruch w strone pozycji gdzie znajduje się wskazany satelita. Jeśli motor jest zamontowany poprawnie pod względem geometrii (dokładne ustawienie pozycji zerowej) i tuner poprawnie obliczyl komende

antena powinna bez problemu trafic w fale nadawaną przez wybranego satelite.