Jaką drukarkę HP kupić?

Proszę o radę! Chcę kupić drukarkę laserową na allegro do użytku domowego, ma służyć także do wykonywania płytek metodą termotransferu, ponadto ma drukować tanim kosztem, łatwe i tanie uzupełnianie tonera - to moje wymagania. Nie mam doświadczenia z eksploatacją laserówek, więc proszę o uwagi do mojego wyboru. Po przejrzeniu allegro wybrałem 3 typy - HP 6P, 5, 5P - wszystkie mają po 2 MB pamięci. którą z nich wybrać? A może inne sugestie - cena max 250 zł. Pozdrawiam Waldek

Reply to
waldek

Użytkownik "waldek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dj8kpf$gu5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Tylko i wyłącznie 4 4+ 4M+ 5(bez literek!) 5M 5N. Reszta to badziewie, literka P oznacza personal.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Popieram przedmówcę. Moim skromnym zdaniem wszystkie HP z pionowym podajnikiem papieru to wielki niewypał.

Na

widziałem 4 plus za 230 zł z roczną gwarancją. Kupowałem u nich kilka drobiazgów , bywało różnie ale firma ogólnie w porządku zawsze można oddać.

Pozdrawiam

Adam Małecki

6p

12000 stron nominalnego obciążenia miesięcznego, tani RAM i opcjonalny tani PS (80 zł)

wysoka jakość druku spełnia nawet wygórowane oczekiwania

PMK

Reply to
PeKlesyk

Ukaniu schrieb:

z tego co ja z moich czasow serwisowych pamietam, to p oznaczalo ze drukarka miala wbudowany emulator postscript (moze sie myle).

pozdrowienia Wojtek

------------------------------------------------ avast! Antivirus: Ausgehende Nachricht virenfrei Virus-Datenbank (VPS): 0542-4, 20.10.2005

Reply to
W. Kopciak

Ukaniu napisał(a):

Bez paniki. P nie są najgorsze, za to L omijać dużym łukiem

MAc

Reply to
MAc

Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:dj8pa6$jo0$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ale wymień w niej dolny separator!, masakra. Pozatym padają tryby w piecu, jeden pracuje połową (widziałem ze 30 sztuk).

4 i 5 mają piece z bębnami pokrytymi teflonem, a nie folię. no i obciążenie chyba 30.000 miesięcznie. moja 5N ma coś koło 200.000 IMHO i ma się świetnie, a pewnie jeszcze licznik kasowali ze 2 x. W 6p nie masz karty sieciowej a po sieci idzie szybciej i mniej kabli po domu, no i drukarkę można zamelinować np w szafie w przedpokoju. No ja nie polecam niestety nic poza tym co wymieniłem. w tym przedziale cenowym.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Ukaniu" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:dj8uuv$cqm$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

tfu rolkę pobierającą:-)

Reply to
Ukaniu

to sa w miarę nowe drukarki - tam się jeszcze nic nie wymienia

swoją kupiłem z przebiegiem 7000 stron

domowa miała być

co prawda mam printserwer intela, ale tylko dlatego, że mam dwie drukarki i stoją u dziecka w pokoju - u mnie nie było już miejsca ;)

6p to świetny wybór

PMK

Reply to
PeKlesyk

6P ma PS na module takim jak RAM, "onboard" nie występuje

PMK

Reply to
PeKlesyk