[Protel99se] Jakie reguły ustawić

Witam mam 2 pytania odnosnie ustawienia reguł w protelu

1) Mam kilka połączen (np.6 takich sciezek) ktore musza byc oddalone od pozostałej reszty sciezek i padow o min 200milsow natomiast samie miedzy sobą nie muszą spełniać tego warunku. Czyli np pewna grupa połączeń jest na innnym potencjale niż reszta ukladu.

2) Odleglość pomiedzy komponentami obudów elementów mam ustawioną na

20milsow. Chce pozwolić aby niektore elementy mogly do siebie przylegać czyli dopuszczam aby grupa kilku wybranych elementow mogla mieć odległość miedzy sobobą 0 milsów ale do pozostałej grupy komponentów ciągle obowiązywała by reguła 20milsow.

3) Na całej długości ścieżki (połączenia) obowiązuje reguła minimalnej szerokości 60 milsów. Chce jednak dopuścić aby na jej częsci dopuszczalne było połączenie 20milsow. Dam moze przyklad. Połączenie o nazwie NET_12VDC łącze sciezką 60 milsow od:

  • katoda mostka gretza (+)
  • kondensatora elektrolitycznego (+)
  • wejscie stabilizatora 7805 (VIN) dopuszczam jednak możliwość połączenia scieżką o szerokosci 30 milsow tego samego połączenia o nazwie NET_12VDC nastepujących polączeń:
  • kondensator 100n
  • katoda diody przeciwprzepiściowej na cewce przekaznika
  • cewka przekaznika
  • anoda diody LED

Sadze ze zrozumiale to opisałem. Czekam na podpowiedzi. Dziękuję.

Reply to
roxy