Programowanie przez SPI

Witam!

Mam układ Motoroli MC68HC11E9CFN2. Potrzebuję zgrać jego zawartość i wgrać na "czysty" układ. Powyższy procesor ma interfejs SPI, zatem jest możliwość zaprogramowania go przez SPI. Teraz potrzebuję Waszej pomocy. Jestem zielony jeśli chodzi o programowanie SPI. Jedyne co posiadam to Willem 3B. Chcę się dowiedzieć co będzie mi potrzebne do zaprogramowania teog układu. Ewentualnie, czy jakaś dobra duszyczka poratowała by człowieka w potrzebie. ;)

Reply to
Virus_7

Virus_7 napisał(a):

Błąd. Posiadam także interfejs SCI? na bazie MAX323 z wyjściami GND, RESET, TXD, RXD i +12.

Reply to
Virus_7

Virus_7 napisał(a):

Jestem sprzętowo przygotowany lepiej niż się spodziewałem. Znalazłem płytę do tego programatora i widzę, że jest wymieniony m.in. mój procesor. Znalazłem taki zapis: "W procesorach rodziny HC11 istnieje możliwość założenia blokady. Jeżeli blokada jest włączona próba odczytu EEPROM spowoduje skasowanie jego zawartości." To mnie niepokoi. Czy można w jakiś sposób sprawdzić czy EEPROM jest zabezpieczony?

Reply to
Virus_7