programator atmel

Witam !

mam problem z programowaniem a właściwie utrzymaniem programu w atmelu, sytuacja wygląda tak : zrobiłem najprostszy programator na LPT, czyli trzy oporniki i parę przewodów i jest ok bo działa - ale po przesyłaniu programu do układu po kilku sekundach jest resetowany ( albo może i nie jest ale program jest zmieniany - wprowadzane są błędy) !!! wiem bo zrobiłem tak że zaraz po wprowadzeniu programu odłączyłem zasilanie i potem przełożyłem procka do innej płytki i działał prawidłowo (program to prosty przełącznik RS) czy ktoś miał już podobną sytuację ?

Reply to
BlueEyeDevil

procesor to AT90S2313 programator to BASCOM-DEMO ale tak jak pisałem po przesłaniu programu, odłączeniu zasilania i przełożeniu procesora do innej płytki bądz nawet wyłączeniu kompa i uruchomieniu w tej samej płytce wszystko działa poprawnie wygląda tak jakby przez LPT po przesłaniu programu było przesyłane coś jeszcze jaki9eś śmieci które zmieniają program

Reply to
blue

Jaki dlugi kabel laczacy programator z procem? Niestety programatory bez bufora lubia przeklamywac dane.

Reply to
T.M.F.

Nie, wyglada to tak jakby mial klopoty z RESETem.

Reply to
T.M.F.

ja też o tym pomyślałem , ale jak się tego pozbyć ?

Reply to
blue