Program do schematów

Użytkownik "Marcin Stanisz" snipped-for-privacy@poczta.bzdury.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@COS13.ilf.com...

Witam :) Skoro prawdziwi spece się ujawniają to ja nie omieszkam przypiąć się do wątku ze swoim pytankiem. Pytanie dotyczy starego OrCAD-a SDT

4.X (DOS). Wiem, że daje się to w łatwy sposób zrobić w OrCAD-dzie pod Windę, Eagle'u itp.Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów pamięta może w jaki sposób da się w edytorze schematów wyciągnąć piny zasilania dajmy na to ze standardowej bramki NAND(piny te mają atrybut ukryty w edytorze bibliotek)?

Pozdrawiam jmdsh

Reply to
jmdsh

W artykule <c8us5b$29g5$ snipped-for-privacy@news.mm.pl> jmdsh napisal(a):

Przykro mi - takich szczegółów to ja już nie pamiętam :-(

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz