program do projektowania transformatorów

Witam wszystkich ! Szukam jakiegoś programu jw.. Ewentualnie wszelkich informacji na temat projektowania takich transformatorów. Głównie chodzi o transformatory na rdzeniach Mn-Zn. Pzdr.JJMafia

Reply to
JJMafia

Jeszcze tydzień temu działała rewelacyjna strona na ten temat:

ale zmarła :-(

Czyli na rdzeniach ferrytowych.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Wielka szkoda. Nie znasz jakieś "zapasowej" albo alternatywnej ?

SP9LWH

Wielka :-(

Nie. Trafiłem na nią zupełnym przypadkiem i potraktowałem jak żyłę złota. Ale może ktoś się ulituje i napisze do jednego z autorów: mailto:wenzel snipped-for-privacy@web.de - mój angielski jest za słaby, żeby pisać wazeliniarskie listy a taki wypadałoby napisać :-)

:-)

RoMan - do nich to po opolsku sie pisze :-)

Kiedy ten język mnie zawsze najbardziej drażnił...

Użytkownik SP9LWH napisał:

Jeżeli by ktoś chciał to mam tą stronę ściągniętą, niestety bez skryptów które wszystko liczyły, ale jest cała teoria.

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

A mnie nie drażni :-)

Reply to
SP9LWH

[...]

Wrzuć mi na priva w paczuszce, proszę.

Opolski czy niemiecki? ;->

A skoro znasz dobrze niemiecki, to bądź dobrym kolegą i napisz liścik, proszę.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Opolski, śląski:-) Niemieckiego za moich lat szkolnych był zakaz uczenia na Śląsku Można się go było uczyć w centralnej Polsce, albo w domu od dziadków, rodziców.

Rozumieć niemiecki w podstawowym zakresie rozumiem, ale poprawnie napisać nic nie umiem, niestety Dziadkowie oraz tatuś z mamusią zabrali tę umiejętność do grobu.

Reply to
SP9LWH

Ale to są różne języki, niestety... Śląską gwarę miałem okazję poznać w dzieciństwie i do dzisiaj nie mam problemów ze zrozumieniem ślaskich dowcipów. Natomiast to, co usłyszysz na opolskich wioskach nie jest ani śląską gwarą, ani językiem polskim czy niemieckim - to jest językowy koszmarek.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Masz rację. Tu doszedł element pomieszania z napływową ludnością zza Buga po

1945 Ja umiem zrozumieć opolan bez problemu, bo trochę nauczono mnie oprócz polskiego także śląskiego, niemieckiego, rosyjskiego, angielskiego....:-) Starsi ode mnie mieszkańcy wiosek koło Opołla właśnie taka mieszaną się posługują

Ja w doskonałym stopniu nie znam żadnego języka (po polsku tez nie umiem tak jak prof. Miodek) Kaszubskiego, łużyckiego, łemkowskiego w ogóle nie rozumiem

Reply to
SP9LWH

Ja też poproszę !! Pzdr.JJMafia

Reply to
JJMafia

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

=>Nie wiem czy ta strona dalej nie dziala, ale znalazlem pewien sposob, mianowice nalezy wyszukacw googlach pod haslem SMPS darmstadt i jak znajdzie to z tym adresem ktory nie dzialal, to wejsc w kopia, a z tego co widze pozniej strona dziala juz normalnie

Pozdrawiam, Jacek.

Reply to
Jacek Meyerhold

Użytkownik "Jacek Meyerhold" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cg0f00$ku8$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

Oryginał działa również :-)

Reply to
Marek Dzwonnik

HURRRAAA!!!! :-D

Jestem szczęśliwy :-)

A teraz serdeczna prośba: ktoś, kto włada dobrze lingłydżem albo szprechenem mógłby poprosić o zgodę na mirror (łącznie ze skryptami do tworzenia obrazków, o ile ruszy to na tej wersji softu)? Udostępniam miejsce na 'moim' serwerze...