procek sygnałowy w GSM...

Witam.Chcialbym zapytac czy jest ktos kto zajmowal sie wykorzystaniem procesorow sygnalowych w GSM i moglby mi pomoc :) Mianowicie chodzi o to,ze mam stworzyc aplikacje graficzna coś typu "user-friendly" z procesorem,ktory symulowalby modulacje jakie są w GSM.Preferuje programowanie w C,C++,asembler.A moze ktos robil coś podobnego w Matlabie??Moze jakies wskazowki,gdzie moge znalezc jakies info w ojczystym języku?

z góry dzięki

Reply to
Arkens