Średnica grotu w lutownicy PENSOL (SOLOMON) SL963

Właśnie :) Czy jakaś życzliwa dusza będąca w posiadaniu tegoż sprzętu może mnie poratować informacją o średnicy grotów? W necie są tylko rysunki poglądowe bez wymiarowania. Mam grot "minifala" fi=4.8mm i tak się zastanawiam czy tanim sposobem da się go zamontować do tego modelu SOLOMONA.

Dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam jmdsh

Reply to
jmdsh

Użytkownik "jmdsh" <pisz snipped-for-privacy@polbox.com napisał w wiadomości news:c7lc67$1unu$ snipped-for-privacy@news.mm.pl...

W części która wchodzi w grzałkę grot ma średnicę 5,25mm, w części szerszej

6,8 mm. Ja od kilku lat korzystam z grotów Wellera przystosowanych do magnetycznej regulacji temperatury, które mają tą samą średnicę, tylko są o jakiś centymetr krótsze. Pzdr PF
Reply to
feder

Użytkownik "feder" <feder_WYTNIJTO snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:409e791d$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Sorry, dopiero teraz zobaczyłem, że chodzi o SL963. Ja pisałem o SL1. Pzdr PF

Reply to
feder

Użytkownik "feder" <feder_WYTNIJTO snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:409e7976$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Niestety wiem, że do SL1 nie podejdzie. Ten grot ma zupełnie inne mocowanie (nie pod tulejkę z nakrętką - jest gładki bez karbu). Myślałem o zaciśnięciu boczną śrubą jak w SL963.

pzdr jmdsh

Reply to
jmdsh

Dnia Sun, 9 May 2004 15:36:25 +0200, jmdsh <pisz snipped-for-privacy@polbox.com napisał: