procek avr > 2kb flash

Witam

jakiego uzywacie procka avr z serii 90s xxx , z pamiecia progrmau flash wiksza niz 2 kb???

moj progrmaik przekroczyl 2 kb i zastanawiam sie gdzie to teraz umiescic... co polecacie???

myslalem ze istnieje cos typu 89c4051 w formie avr, szukam na stonie atmela , ale mi nie pasuje...

pozdrawiam Arko

Reply to
arkos

arkos napisal(a):

Ja uzywam ATMEGA8 w obudowie TQFP. A wlasciwie to o co pytasz? O 2 kilobajty czy dwa kiloslowa?

Reply to
Marcin E. Hamerla

On Behalf Of arkos

A po co się ograniczać?

90sXXX już powoli umiera, teraz będą tylko ATmega. Polecam ... No oczywiście ATmega128 :-)

pzdr Artur

Reply to
ziel