Problem z Telewizorem (sam si? wy??cza)

Witam.

Od ostatniego czasu mam problem z telewizorem marki THOMSON. Podczas oglądania telewizji (np. po 2 dniach oglądania), telewizor nagle się wyłącza i po tym jak się wyłączy przez okres mi.n. 2 tygodni (przy wyciągniętej wtyczce z zasilania) nie da się włączyć go spowrotem. Nie wiem dlaczego tak się dzieje.. po prostu w pewnym czasie telewizor się wylącza obraz zanika, a lampka kontrolna (diodta) wciąż się pali tylko że telewizor jest tj. wyłączony, nie działa. Co może być tego przyczyną? To kineskop? czy jakiś może tranzystor(ek)?

Reply to
Najkon

snipped-for-privacy@poczta.fm napisał(a):

Kondensator elektrolityczny wysechł. Miałem podobne objawy ale w innym typie TV. Szukaj układu scalonego kontrolującego napięcie zaraz za zasilaczem i wymień podłączone do niego małe elektrolity (1u - 22u).

Miałem podobną usterkę ale w innym typie.

Reply to
Irek_K