laptop sam si? wy??cza

Witam, mam laptopa nx5000 i byłem z niego bardzo zadowolony do czasu kiedy zaczął się sam wyłączać. Na początku wyłączał się rzadko, raz na kilka dni, teraz jak się włączy to jest sukces, ale szybko się wyłącza. Zauważyłem że jak końcówkę od zasilania (tę wtykaną do laptopa) podważam do góry to włącza się za każdym razem i chodzi do kilkunastu minut, po czym znowu się wyłącza. Sprawdziłem inny zasilacz, to samo. O dziwo kiedy mam naładowaną baterię i nie korzystam z zasilacza dzieje się to samo. Poprawiałem luty na gnieździe, ale nie pomogło. czy ktoś wie co to może być? Bo nowa płyta w serwisie to koszt nowego laptopa. A ten jest zgrabny i ma coma, który często się przydaje.

Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[wytnij]"@rostalski[kropka].pl> napisał w wiadomości

Poszukaj w googlach i elektrodzie. Czesta przypadlosc urwania pada (uklad zasilania) przez zawiasy matrycy.

Reply to
MuNiO

MuNiO pisze:

Znalazłem na elektrodzie. Tylko dziwie się że nie zauważyłem tego na forum wcześniej. Laptop działa :)