problem z mikrofalą

Sorry ale mam problem z mikrofalą, podczas remontu gdzieś zagubiła mi się instrukcja obsługi i nic nie wiem. Czy ktoś obeznany mógłby mnie uświadomić, co oznaczają skróty. Zapamiętałam na tyle, że: defrost - to rozmrażanie low i dwa płomyki - nie wiem high - dwa i trzy płomki - nie wiem med - dwa płomyki - nie wiem combi trzy funkcje - od jednego do trzech płomyków - chyba grill i mikrofala w zależności od temeperatury. Proszę o pomoc bo systematycznie uszkadzam naczynia do gotowania.Z góry serdeczne dzięki.

Użytkownik "Bożena" snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

nisko

wysoko

średnio

pewnie tak

może nie używasz naczyć które są przystosowane do mikrofali ?

Reply to
blur

albo talerzy ktore maja jakies zlote czy srebrne wzorki, czyli jakis metal na sobie

Reply to
KaMiKaZe

Tue, 5 Sep 2006 19:02:57 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "blur" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Płomyki oznaczają zapewne grill. Stopnie mocy - tak jak napisał kolega.

U mnie (Whirpool AT316) nazywa się to Crisp i służy do pieczenia na chrupiąco.

Nie używaj plastikowych naczyń jeżeli włączasz grill. W naczyniach plastikowych można gotować tylko mikrofalami. Naczynia metalowe są niezalecane, powodują one zaburzenie przepływu mikrofal i skutek wstawienia takigo naczynia do kuchenki może być zupełnie przypadkowy. Wyjątek stanowią naczynia którą są przeznaczone do _tej_ kuchenki i były dostarczone razem z nią (np. talerz Crisp).

Gybyś podała producenta i model kuchenki, albo rzuciła gdzieś jej zdjęcie, możnaby powiedzieć więcej.

Reply to
BLE_Maciek

Dzięki za pomoc ośmielę się prosić o dalszą: kuchenka Royal-Lux MWG-INOX

1.Używam odpowiednich naczyń,przeznaczonych do mikrofali, chodzi tylko o wyjaśnienie tych skrótów: LOW, MED, HIGH i M.HIGH bo COMBI to masz rację chyba grill i mikrofala.

Użytkownik "Bożena" snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Podobne gałki ? :

Gringo

Dnia 6 Sep 2006 13:40:34 +0200, Bożena napisał(a):

O widzisz - od razu tak trzeba było :)

- jest parę wersji mwg ale są instrukcje w pdf-ach - nawet jak to nie ten sam model to powinno być podobnie.

Reply to
Krzysiek

Wielkie dzięki za pomoc.