Problem z kartą graficzną

Tomek napisal:

Moim zdaniem nie ma szans. Pewnie wiatrak padł Ci wcześniej, karta się przegrzała... i oto efekt.

Zależy od karty. Jakiegoś GF MX kupisz za 30 zł. Sam wiesz najlepiej, jaka wydajność jest Ci potrzebna.

k,

Reply to
KILu

Mam kartę GF2 MX 400, która chodziła mi ponad 3 lata bez zarzutu. Pewnego dnia komputer się nie uruchomił i doszedłem do wniosku, że to wina grafiki (z inną grafiką zaczął działać). Wygląda na to, że zepsuł się wiatrak. Rokreciłem, przreczyściłem, ale dalej nie działa.

Czy wymiana wiatraka coś może pomóc? Czy karta jest do wyrzucenia, czy jest szansa, żeby ją naprawić? Nowa karta kosztuje aż 200 zł.

Dzięki za pomoc Pzdr Tomek

Reply to
Tomek

Miałem to samo po wymianie wiatraka wszystko chodziło ok , koszt wiatraka ok

5 zł ... :) Z tego co słyszałem to w tych kartkach bardzo często padają wiatraki. Moja karta wydawała baardzo donośne dźwieki , nie wiem jak twoja , ale w moim wypadku było od razu wiadomo ze wiatrak .

Użytkownik "Tomek" <b_a_z_g_r_u snipped-for-privacy@yahoo.com napisał w wiadomości news:d89d3t$ha7$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
damianbiker