Problem z kabelkiem do Nokii.

Witam!

Kupiłem kabelek do Nokii 6100, bo potrzebuję interfejs do DVD Philipsa/Yamahy. Mam problem z rozpoznaniem, który kabelek to Tx, a który Rx. Podłączyłem pod oscyloskop i na obu kabelkach (niebiski i biały) jest prawie to samo. Na jednym z nich są wyrazistsze zobocza sygnału. Wysyłam spację Hyper-Terminalem.

Reply to
Virus_7
Włodzimierz Wojtiuk

Virus_7 napisał(a):

A w jakim celu chcesz łączyć komórke i DVD ? Jakoś moja wyobraźnia nie podpowiada mi żadnego sensownego zastosowania...

Reply to
Miłosz Kłosowicz

Miłosz Kłosowicz napisał(a):

Raczej komputer z DVD. :]

Żeby wgrać firmware.

Reply to
Virus_7

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a):

:/

A ma ktoś może schemacik kabelka do 6100? Pin-out?

Reply to
Virus_7
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a):

Po przerotowaniu:

virus _ 7 (at) tlen . pl

Reply to
Virus_7