probki z maxima

witam. zamowilem se pare probek z maximas, ale nie moge nigdzie znalezc statusu mojego zamowienia. czyli nie moge znalezc listy tego co juz zamowilem, ani tego czy to juz zostalo wyslane. czy jest to gdzies dostepne a ja poprostu nie moge znalezc ?

pozdro

Reply to
sawic

Potwierdzenie wysyłają emailem. Konrad

Reply to
Konrad

Witam. Musisz dostac potwierdzenie mailem. Jesli wszystko ok z poczta, to powinno to byc w kilka minut po zlozeniu. Poczekaj jeszcze troche i zastanow sie nad adresem czy dobrze podales. Moze w takim razie zamow jeszcze raz. Maxim nie zbiednieje od tego. Czasem pozniej przesylaja niekompletne zamowienie, ale badz pewien, ze w nastepnej paczce dosla. To bardzo porzadna firma.

BartMan

Reply to
BartMan