powerbank

^%$@$%*&% mać

sobie kupiłem, swój very first, do zastosowań elektronicznych ma się rozumieć. Całe szczęście, że w promo 50%

Nie można z niego pobierać małych prądów bo po kilku sekundach przechodzi w stan uśpienia :(

Nie znalazłem dotąd sposobu żeby go zmusić do włączenia na stałe. Czy wszystkie tak mają? Czy jest jakiś trick? Trzy szybkie naciśnięcia guzika i splunąć przez lewe ramię?

Na płytce TP42218.

PiteR

Prawidlowa i spodziewana funkcja. U mnie kilka takowych robi dokładnie to samo. Przykładowo nie sposób naładować starego telefonu bo ma prąd ladowania pi x drzwi mniejszy niż 100mA. Załaczy się na sekundę i wyłaczy. Nie mierzyłem dokładnie cutoff, ale tak od ~100mA które pobiera lampka USB wszystkie działają więc jest to gdzieś niżej.

Reply to
Sebastian Biały

użytkownik PiteR napisał:

Zamiast 8 nie ma tam B?

na dole strony. Dobrać się do rezystora pomiarowego? Może odłączyć nogę PGND1 i podłączyć jakieś drobne omy i sprawdzić przy jakim prądzie odcina?

Reply to
bronek.tallar

Pogmyrać przy piatym pinie i R8 (wg. noty a nie płytki).

Reply to
bronek.tallar

bronek pisze tak:

Tak, faktycznie, oko już wysiada powoli.

dzięki, czytam oglądam :)

"Load detection and low power consumption intelligent standby Load insert TP4221X can automatically detect the load and turn boosting Road work. When the load is pulled, or output current of less than 50mA (Typical), After 16S delay, the booster circuit closed, IC enters a low current standby mode, Standby current is reduced to less 8uA."

PiteR