potrzebny wyświetlacz z byłej ZSRR

Potrzebny wyświetlacz rosyjski zamknięty w szkle (zapomniałem jak się taki określa) "lampowy". Mam kolegę który utrącił "dziubek" od lampy. Wyświetlacz był uzywany w mini komputerku samochodowym (zliczanie obrotów, i kontrola napięcia) z byłego ZSRR. Jest strasznie do niego przywiązany mimo moich rad aby kupił coś bardziej współczesnego :). Wyświetlacz jest niewielki ok 10 cm 16 nóżek a za szkłem 4 cyfry 7 segment i dwukropek. Może macie coś takiego w swoich zasobach i możecie odstapic ???. Postaram sie jutro to cudo sfotografować i podać link do zdjęcia :). pozdrowienia

Reply to
Andrzej Kmicic

nixie?

mam troche na zbyciu

pozdrawiam, Marek Hobler, 'neutrinus'

Reply to
Marek Hobler, 'neutrinus

to nie nixie Nixie byly to wyswietlacze dzialajace nz zasadzie wyadowania w gazach ten powyzszy to zwykly, fluorescencyjny z zarzona katoda mam troche tego szmelca, ale tak malutkiego to ciezko bedzie, albo 8 cyfrowe z kalkulatora kieszonkowego, albo wieksze, 4 cyfrowe od zegarkow

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik "Andrzej Kmicic" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ef3v5a$l49$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

w nubirze sa takie male wyswietlacze od zegarka w podsufitowce

Reply to
MuNiO

Nie jestes przypadkiem z Wroclawia ? Na Powstancow "za sloniem" mieli te wieksze radzieckie, moze i mniejsze maja. lub allegro.

A w razie problemow .. moze da sie ledowymi zastapic ?

Andrzej Kmicic napisał(a):

poszukujesz takiego typu kalkulatora:

sa male i swieca na zielono-niebiesko. sam mam podobny, ale nie chce go dekompletowac :)

Reply to
Psychik

Psychik napisał(a):

Ten IW-18 ma 8x7segmetów + znak działania a z opisu wynika że zbity wyświetlacz miał 4x7segmentów + ":". Ale za to IW-18 jest tanio na allegro :-)

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek napisał(a):

ale przeciez te "lampy" sa osobnymi elementami, wiec przemontowanie jednej sztuki powinno rozwiazac problem, prawda?

Reply to
Psychik

Psychik napisał(a):

Jeśli bańka zmieści się w miejsce poprzedniej to czemu nie.

Reply to
Filip Ozimek

Przesadziłem z wymiarem, ten wyświetlacz ma ok 6 cm długosci. jest to właśnie wyświetlacz jak pisał kolega GREG

Zamieszczam zdjęcia i całego wskażnika pod linkiem :

proszę w waszych zasobach interesują mnie 2 szt wyświetlaczy i (lub) cały ten wskażnik. Wiem że z czasów gdy rosjanie szaleli na rynkach takie urządzenia można było dostać. pozdrawiam. W sprawie wysyłki i zapłaty proszę o posty na delphiws_usun snipped-for-privacy@poczta.onet.pl znaki "_usuń_to" poprostu usuń z adresu poczty. AK

Reply to
Andrzej Kmicic

Andrzej Kmicic napisał(a):

Szukaj czegoś takiego na allegro. Także na eBay'u można kupić coś od ludzi z byłych republik ZSRR.

Reply to
Filip Ozimek

mam takie ustrojstwo, tzn kompletne lusterko samochodowe z wbudowanym zegarkiem, i na oko ma taki wyswietlacz.- musialbym sprawdzic dokladnie. Tyle ze szkoda rozwalac, bo dziala..A sprawdze jak bede w PL za jakeis 2 tyg.

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Może ja niegdyś inny kalkulator naprawiałem, ale wydaje mi się, że to był własnie taki a tam wyświetlacz był jedną bańką na całe

8 cyfr.

Jarek P.
[CIACH] Wiem że z czasów gdy rosjanie szaleli na rynkach takie
[CIACH]

Jakoś nie przypominam sobie aby nasz rynek był zalany ich produktami. Tylko RUBINY i JUNOSTy pamiętam.

Reply to
Irek_K

Przedpiścy chodziło raczej o rynki w bardziej tradycyjnym niż marketingowy znaczeniu tego słowa :-) Bazary znaczy.

Jarek P.

WŁAŚNIE CAŁY WSKAŹNIK MOŻE TEŻ SIĘ GDZIEŚ U WAS PONIEWIERA ???? pozdrowienia i dziękuję za odzew i chęć pomocy :)

Reply to
Andrzej Kmicic

Sat, 23 Sep 2006 20:41:36 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Andrzej Kmicic" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu

119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Popatrz na Allegro. Jakiś czas temu był gość który miał tanio różne typy ruskich VFD, sam od niego trochę kupiłem.

Reply to
BLE_Maciek

Jarek P. napisał(a):

w moim sa osobno, bo mialem jakies 100 lat temu jeszcze drugi w czesciach...

Reply to
Psychik

Tak wygląda większość wyświetlaczy w mikrofalówkach. Znajdź jakąś uszkodzoną i wyjmij wyświetlacz...

Reply to
Pszemol