Ponowne użycie termopadów

Mam konsolę PS4 Slim. Kilka miesięcy temu zrobiłem jej gruntowne czyszczenie, połączone z wymianą pasty termorpzewodzącej na APU oraz termopadów na układach pamięci i przetwornicach. W miejscu (mających raczej złą opinię) fabrycznych padów zastosowałem Gelid GP-Extreme.

Kilka dni temu musiałem jeszcze raz otworzyć konsolę, żeby naprawić inny, niezwiązany (i raczej drobny) problem. Niestety wymagało to zdjęcia górnej pokrywy ekranu PCB, który pełni także funkcję radiatora i jest dociśnięty do temopadów na pamięciach.

Naprawa przebiegła pomyślnie, konsolę skręciłem ponownie, wszystko działa. Tylko teraz zaczynam się zastanawiać: czy przypadkiem po każdym zdjęciu tej pokrywy nie powinienem wymienić jeszcze raz termopadów? Nadal będą miały dobry kontakt z pokrywą, czy jednak (dla świętego spokoju) powinienem założyć świeże?

Reply to
Atlantis

W dniu 25.10.2023 o 08:43, Atlantis pisze: > powinienem założyć świeże?

Polski YT-bowy guru od konsol mówi, że nie.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

in <news:uhaddq$2vbqk$ snipped-for-privacy@news.icm.edu.pl>

user Atlantis pisze tak:

montuję w pracy termopady i jeśli są nieuklepane to nie zmieniam. Patrzę suwmiarką i pod światło czy nie ma przerwy.

Reply to
PiteR