Pomiar przep?ywu

W dniu .01.2021 o 13:45 heby snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

ale na 1/2 cala. U Irka raczej się nie sprawdzi, tam i 1 cal bedzie za bardzo tłumił przepływ.

TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

W dniu .01.2021 o 23:44 Irek.N. snipped-for-privacy@jakis.taki.jest.pl> pisze:

Jest gotowiec za 400 zł netto.

łem u tego człowieka kolejną wersję ciepłomierza, ale jeszcze nie podłączyłem, czekam na ocieplenie. W komplecie jest przepływomierz z gwintem 5/4 cala.

TG

Reply to
Tomasz Gorbaczuk

Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60148b4a$0$522$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

25kW podgrzewa o 5K w ciagu sekundy 1.2 litra wody (moglem sie pomylic).

rurka o srednicy wewnetrznej 1 cala ma przekroj 5cm^2, wiec

1.2 litra wymaga 2.4m/s.

Zrob od razu instalacje na stale podlaczenie - pewnie bedziesz chcial wiedziec jak sobie PC radzi latem ...

Am 23.01.2021 um 22:47 schrieb Irek.N.:

Jak to mówią: wyżej dupy nie podskoczysz: albo tanio, albo dobrze. Możesz sprawdzić tu:

Były kolega z pracy tam pracuje, ale nie w sprzedaży ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar

Zakupiłem przepływomierz i zmierzyłem. Co więcej, troszeczkę policzyłem i muszę stwierdzić, że masz rację. Z wystarczającą dokładnością przepływy zgadzają się charakterystykami pomp. Znaczy, da się na podstawie przepływu oszacować ciśnienia (z ch-ki pompy), a następnie wkładając inną pompę przeliczyć na przepływy. Cenna uwaga pozwalająca mi teraz poznać skutki swoich modyfikacji zanim je zrobię :) THX.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

W dniu 05.02.2021 o 20:15, Irek.N. pisze:

:-)

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz