połączenia równoległe i szeregowe źródeł napięcia

tak jak w temacie- W jakim celu laczymy zrodla rownolegle a w jakim celu szeregowo najlepiej zeby ta odpowiedz byla dluga bo to na referacik;)z gory dzieki

Reply to
neoshv

A jak sobie życzysz ? Czy może być napisane odręcznie czy musi być komputerowo i na kiedy Ci to wysłać ? ;)

Jacek "Plumpi"

Reply to
Jacek "Plumpi

i ile pozycji w literaturze, bo się narobimy, i się okaże za mało? pzdr

Reply to
Grzegorz Latocha

Przynajmniej się przyznał :) Za to mogę powiedzieć tyle:

- szeregowo: zwiększenie napięcia

- równolegle: tu już jest większy problem, ale przeważnie zwiększy się prąd.

Reply to
Maksymilian Dutka

Aha! Mój kolega "Prezes" jeszcze się pyta czy ma być na papierze w kratkę czy też w linie ?

Reply to
Plumpi

Użytkownik "Plumpi" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cp90sp$ipd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

(ciap) a komputerowo , to jaka czcionką, bo to nie wszyscy nauczyciele to samo tolerują ? Włodek P.S. a format pliku moze być rtf ?

Ladniej byloby powiedziec, ze zwiekszy sie OBCIAZALNOSC. Gdyz prad sam w sobie jest zalezny od napiecia i rezystancji obciazenia.

Reply to
test

test napisał(a):

Chodziło mi o prąd max. jaki mogą dać ogniwa.

Reply to
Maksymilian Dutka

Czyli w sumie obciazalnosc :-)

Reply to