Podstawka PLCC - połączenia?

Witam!!

Niestety nie posiadam jeszcze takiej podstawki a już teraz chciałbym zacząć projekt płytki, stąd pytanie - jak są podłączone te piny?? Wiem, gdzie w układzie są piny o określonych numerach, ale nie mam pojęcia gdzie w podstawce znajdę ich odpowiedniki :/... . Czy mógłby ktoś pomóc i podać opis, jak te piny są ponumerowane? No albo poratujcie bibliotekami do Protela 99 z takimi podstawkami... bo już sobie sam zrobiłem, ale nie wiem, jak piny ponumerować :(... Podstawka taka, jak tu:

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Sam ze sobą pogadam :P... no ale nic, zostawię dla potomnych:

Konop