Podczerwień - problem.

Witam. Mam problem z podczerwienią.Dwa urzadzenia AV. Amplituner i odtwarzacz HDD ,jest jeszcze kilka innych urządzeń ale je wyeliminowałem .Przy próbie sterowania ampitunerem po przez pilot i przy właczonym w trybie standby odtwarzacza HDD występuje opoźnione działanie funkcji amplituner.

Czy w jakiś sposób odbiornik podczewieni jednego urzadzenia może wpływać na działanie drugiego ?

Próbowałem różnych konfiguracji odłączania kabli itp. ale tylko odłączenie zasilania odtwarzacza HDD zapewnia poprawne działanie amplitunera.

Co ciekawe po pierwszych objawach opóźnień i odłączeniu HDDplayera od sieci amplituner wariuje aż do momentu zresetowania wyłącznikiem sieciowym.

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Reply to
saskatchewan

W dniu 2014-01-02 18:39, saskatchewan pisze:

Ja bym jeszcze poeksperymentował z rozstawieniem urządzeń na odległość. Może odtwarzacz HDD generuje zakłócenia radiowe, które wchodzą na wzmacniacz odbiornika podczerwieni bądź iny element amplitunera. Ewentualnie zakłócenia przewodzone przez sieć z powodu kiepskich zasilaczy impulsowych.

Może to być efekt "pogubienia się" oprogramowania w wyniku zakłócenia.

Zalep odbiornik podczerwieni tak, aby nie odbierał komend nawet z bliska. Co się dzieje?

A! i jeszcze pytanko czy ten tajemniczy odtwarzacz HDD nie ma jakiegoś nadajnika podczerwieni do sterowania innymi urządzeniami?

Reply to
Michał Lankosz

Miałes rację .To raczej jednak jakies zakócenia , i bardzo możliwe że od zasilacza. Odtwaracz hdd nie posiada nadajnika podczerwieni.

Pokombinuję jeszcze i znajdę sprawcę zakłóceń. pozdrawiam.

Reply to
saskatchewan