Problem z włączaniem mp3 playera - proszę o pomoc

Witam

Mam problem. Nie mogę włączyć playerka. Baterie są na pewno pełne. Po połączeniu przez USB, komp w ogóle nie znajduje sprzętu. Kilka dni temu włączałem playerka i wszystko było OK. Zdjęcie playerka:

Czy wie ktoś w czym może tkwić problem i jak go rozwiązać? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, czy da się coś z tym zrobić, czy muszę dać go do naprawy?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Paweł