[poczatkujacy] Tasmy - jaka długosc

Mam kamerę którą chciałem zapakować do innej obudowy w urządzeniu. Wszystkie płytki wraz z obiektywem i ccd połączone są taśmami. Jako laik pytam. Czy da się te taśmy przedłużyć? Idealnie chciałbym przenieść monitor lcd wraz z przyciskami jakieś 60cm od kamery. Czy to realne? Może trzeba zbudować jakiś wzmacniacz sygnału? Taśma ma ze 20 żył.

Proszę o pomoc w tej materii. Pozdrawiam radosc

Reply to
radosc