Gniazdo smd do tasmy poszukiwane

Witam

Czy cos takiego mozna gdzies dostac w Wawie?

Gniazdko do tasiemki 30 sciezkowej, zaciskane zatrzaskiem z tylu. W zasadzie uratowalby mnie sam zatrzask, na zdjeciu to to czarne. Zatrzask rozpiera blaszki i zaciska tasiemke. Moglby byc nawet od gniazda ponad 30 pinowego. Mozna dociac.

Troche zlomu elektronicznego juz przeszukalem i na razie nic. W matrycach - podobne. Widzialem jeszcze cos takiego w aparacie, ale aparat dziala ;)

Mozna to dostac w detalu w ogole? A moze ktos ma gdzies w gratach niepotrzebne...

pozdro! Tmek

Reply to
Tmek

Mon, 19 Nov 2007 01:53:58 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Tmek" snipped-for-privacy@op.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A dzwoniłeś do Elfy? Może są w stanie sprowadzić? Mi ściągnęli 2 tasiemki FFC, (ale nie wiem czy w sklepie internetowym były w tym czasie dostępne). Zadzwoń, albo przyjdź do tego ich sklepu i zapytaj. Odbiór u nich jest po cenie katalogowej (+VAT oczywiście), bez płacenia za przesyłkę.

Reply to
__Maciek

witam

Sprobuj poszukac na stronie Hirose.

dystrybutorem jest Codico. Po 2 tyg. moze Ci sie udac.

pozdrawiam Janusz U.

Reply to
Janusz U.

Moze byc jeszcze u Samteca. Probki zamowisz np. w Elpromie.

pozdrawiam Janusz

Reply to
Janusz U.

Dzieki za namiar! Najprosciej i najszybciej bedzie chyba jednak w Elfie. Zwlaszcza, ze potrzebuje jedynie klin ktory blokuje, wiec od biedy mozna go skrocic z dluzszego.

Pozdro! Tmek

Reply to
Tmek