Plytki z ksero cd.

Marku: powinienes dostac nagrode Nobla za propagowanie technologii termotransferu. Takich plytek, to ja jeszcze w zyciu nie mialem. Roman: wywal te pisaki. :->

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Wywaliłem już w sobotę. Jednak wolnych 400 PLN na drukarkę na razie nie mam. I dopóki ludzie nie zaczną kupować przetwornic mieć nie będę. a jak zobaczą przetwornice z płytką w obecnej 'technologii, to nie zechcą kupić. Kółko się zamknęło :-(

A tak poważniej - przyjdzie sobie przypomnieć wycinanki, wyklejanki i przeklinanki na podżarte ścieżki :-(

Albo kupię solidnego pisaka - siakiś Rotring Permament szkło+porcelana powinien na kilka płytek wystarczyć.

Roman - przeciez masz odpowiedz: ksero. Ze w nocy nie dziala ? Przespisz sie, jutro zrobisz :-)

P.S. a jak tam "grupowa" wierkarka/frezarka ?

Mon, 28 Jun 2004 18:32:31 +0200, na pl.misc.elektronika, RoMan Mandziejewicz napisal(a):

A używałeś pisaka Dalo 33?? Kosztuje co prawda chyba ze 20 zł, ale jest OK, w zestawie są 2 końcówki, napełniony jest czymś czego odczynniki nie trawią (maluje na niebiesko). Po 5 latach nie zasechł (używany do poprawiania termotransferu)

Reply to
Danny

Mon, 28 Jun 2004 20:24:40 +0200 jednostka biologiczna o nazwie J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ciiiiii !!!!!!!!!! Nawet nie zaczynaj ... ;-)

Reply to
BLE_Maciek
[...]

Jutro jadę do Jeleniej Góry.

??? Chodzi Ci o moją Toyę? Spełniła idealnie swoje zadanie - podwoiłem jej wartość kupując dremelowy uchwyt do wierteł 0.8 mm - nic nie bije.

Gdzie to kupić?

Piotr Wyderski

Ależ ja nie mam problemu z dostępem do drukarki - nie mam jej w domu a za stary jestem, żeby z każdą pierdołą jeździć do firmy.

Nie musisz - ja naprawdę uznaję wyższość wspaniałej techniki termotransferu nad każdą inną. To jest tylko i wyłącznie problem dostępności. Ot - wpada mi do głowy jakiś pomysł, robię _szybko_ płytkę i testuję sobie. Działa ok - jest gotowy produkt, który mogę np. wypchnąć na Pazzegro. Nie spełnia wymagań - bez żalu mogę wyrzucić.

Płytek uniwersalnych nie cierpię - wolę już pająka zmontować niż paskude na płytce uniwersalnej.

Eee...no co Wy.. Zadne tabu....ino czasu nadal nie ma. Za to potrzeby ogromne zaczynaja byc, i to mnie chyba w koncu zmobilizuje :-) Z tego co wiem - jestem w _srodku_ w postepach ;-) Z ostatnich prac przy niej:

- przezwoilem wszystkie silniki na bipolarne

- w koncu odpalilem czoper, choc jeszcze nie taki jak bym chcial - ale na poczatek moze byc.

- no i najwazniejsze, w ramach zabawy z krancowkami dotarlem wozek Z :-)

__ Pzd, Irek.N. ps. moze zainteresuje Was to, że w Semiconie zaczynaja handlowac wiertlami i frezami widiowymi - wiadomo do czego. ps2. jak mozna miec czas - jak kazdy dzien przynosi niezapomniane wrazenia - dzisiaj 1:0 dla mnie w starciu z falownikiem, dym nie byl zbyt gryzacy ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Khm...przemilcze...bo mnie........zakrzycza? ;-)

Chyba czas zainwestowac albo w starszawe ksero, albo starszawa drukarke laserowa.

100% racji, tez nie cierpie, choc czasami np. zasilanie na 7805 na nich popelniam :-(

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk
Reply to
Marek Dzwonnik
Reply to
Ireneusz Niemczyk

znalazłem w Conradzie - ale za złodziejską cenę. Na pewno jest tutaj:

jest toto w sklepach z częściami.

Reply to
Danny
Reply to
Ireneusz Niemczyk

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-06-29 11:07 Ireneusz Niemczyk nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Jest, jest :-) Ale bez HTML-a wyglądałaby zdecydowanie lepiej ;-)

Reply to
badworm