PLC

Witam. Morze to nie ta grupa której szukałem ale... Czy ma ktoś może jakieś materiały teoretyczne w formie elektronicznej dotyczące sterowników PLC ?? Bardzo proszę o przesłanie albo linka do jakiejś strony. Interesują mnie tylko polskie materiały. (jutro mam egzamin ze sterowników). Dzięki.

Reply to
Szymon Semla

W artykule <bumu3d$5su$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Szymon Semla napisal(a):

Morze nie ma za co ;) I tak już za późno - lepiej iść się upić. Po wytrzeźwieniu i znacznie wcześniej przed drugim terminem przejrzeć archiwum. Dobranoc.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Błędy błędami, ale po co piszesz odpowiadasz nie znając odpowiedzi ??

Reply to
Szymon Semla
Reply to
Dawid Talarczyk