Pionowy pasek na ekranie OTV

Witam Na ekranie nowo zakupionego telewizora Philips 29PT8521/12 ( CRT, tzw. RealFlat) widać po środku ekranu pionowy pasek. Pasek widać tylko na jednolitym tle, przy normalnym, ruchomym obrazie trzeba go mocno wypatrywac by dojrzeć. Coś mi się to kojarzy z jakimś szczegółem konstrukcyjnym pewnego (jakiego? może chodzi o trinitron?) typu kineskopów. Czy kineskop w tym OTV jest takiego rodzaju że pasek musi być widoczny? W jakich właściwie kineskopach był widoczny pasek i czy on był pionowy czy poziomy? :) Proszę mi przypomnieć :)

Reply to
Jacek Maciejewski
Greg(G.Kasprowicz

Dnia Wed, 29 Nov 2006 11:44:17 +0100, Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Dzięki za szybką odpowiedź. Czyli ten cholerny pasek to wada wrodzona tego egzemplarza i jak sądzę, kwalifikuje go do wymiany...

Reply to
Jacek Maciejewski