pilot do centr zamka w samochodzie - jak jest kodowany sygnał

samochod Seat Cordoba '97 od tego wlasnie rocznika zaczeli montowac centr zamek ze sterowaniem radiowym (jest taki kluczyk z 2 przyciskami do otwierania i zamykania) moze ktos wie jaki tam jest sygnal? chodzi mi glownie o to czy jest ze zmiennym czy ze stalym kodem nie mam alarmu i jestem ciekaw czy trudne jest otwarcie mojego samochodu

prosze o komentarze

piter

Reply to
gpik

Użytkownik "gpik" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bj032b$3ju$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Dla fachowców z branży max 15 sek. I nie ma znaczenia czy jest w nim alarm czy nie .

R.K.

Reply to
Ryszard III