PCB porownanie

FUJ! Tyś to robił na folii TES i trawił w kwasie? Masakra :-(

A ja jednak za większą starannością...

Ależ oglądałem i tak straszne wychodziły mi tylko z TES...

Nie mam większej wprawy. Po prostu coś Ci się musiało nie udać. Co - nie wiem. Może temperatura za niska, może trawiłeś za długo. A może po prostu drukarka podłej jakości i za mało tonera daje.

przyznam, ze tak brzydkiej prasowanki to mi juz dawno sie nie udalo uzyskac ;-) ten opis + zdjecia nie sa miarodajne, zdjecia w innych odcieniach , zupelnie inne oswietlenie , a do tego wydaje sie jakby prasowanka byla przetrawiona , jakby slaby juz wytrawiacz i trawiony w niskiej temperaturze ;-/ prasowanki wychodzą raz lepiej raz gorzej widac trzeba sie wiecej do tego przylozyc niz do metody foto , chociaz nigdy nie robilem i nie wiem jak to jest z tym naniesieniem na plytke.

Reply to
PiteR

No wiesz - wyszlo jak wyszlo .. ale obie sa wystarczajaco dobre, a roboty przy jednej dwa razy mniej :-)

- to jest tqfp termotransferowany o 5 rano, wiec duzo mu do idealu

Reply to
BartekK

mogles calosc pobielic tzn wszystkie sciezki - ladniej by wygladalo a i trwalsze by bylo :) Sciezki napewno wygladaja lepiej.. jak wytrawie cos malego metoda termo wrzuce na grupie linka. Pozdrawiam!

Reply to
BYRRT!