parametry śrubokrętów

Użytkownik "Rentier" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:kjhkj2$puk$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

OIDP "Ślusarz", choć widziałem to w postaci przeróbki fonetycznej "Ślesorz"...

Mistrz Julian tak to ujął, że mimo obcych terminów, praktycznie każdy zrozumiał co jest czym i pojął tekst pisany :) No, przynajmniej większość tekstu :) Jeszcze fajnie napisał o poborcy podatkowym... ale to już OT :)

Reply to
Anerys

Użytkownik "Rentier" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:kjhjpc$pkm$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

To "kilka" polskich piosenek pójdzie w cholerę ze względu na to - np. Panowie, z cyganką ślubu nie bierzcie, (któraś z piosenkarek, nie pamiętam dokładnie tytułu) Hej Cyganie, (chyba sam Don Wasyl) Dziś prawdziwych cyganów już nie ma, (Stan Borys / Maryla Rodowicz) Jadą wozy kolorowe, (Maryla Rodowicz) Stary cygan (z romansów cygańskich, z tej samej płyty, co romanse Wertyńskiego, Mieczysław Święcicki). Hmm... Bity się jitterują w glissandowym przesunięciu fazy...

Reply to
Anerys

Anerys napisał:

Akurat ten tekst ma słuszną wymowę -- nie ma, bo są tylko Romowie.

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Oj, nie czepiajmy się słówek, tekst nie powstał dzisiaj...

Reply to
Anerys

Anerys napisał:

Ale proroczy był.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Co prawda to prawda... Ale jednak wolałbym innego rodzaju proroctwo, a piosenką - po prostu się cieszyć.

Reply to
Anerys

W dniu 2013-04-04 12:20, Anerys pisze:

:-D Było tak: "Z Cygankiem panowie,ślubu nie bierzcie" w wykonaniu Jana Kobuszewskiego. Obrazobórcze podwójnie w obowiązującym trendzie małżeństw gejo, tfu, pedalskich.

I już nikogo więcej nie da się "ocyganić"

Reply to
Rentier

Użytkownik "Rentier" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:kjk60j$vde$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Ależ ja nie wątpię, że takich tematów było więcej :))

No, trzeba być ostroznym...

Reply to
Anerys

Użytkownik "Jakub Rakus" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:kjhmvm$5f0$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Jak wkręcasz słup powietrza wkrętakiem, to kwręt. Jak wkręcasz go kluczem, to śruba. Przecież to logiczne.

Reply to
yabba

yabba napisał:

Kiedyś ten słup wkręcało się wyciorem, a wykręcało maźnicą. I bądź tu człeku mądry.

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

(ciap)

WNIOSEK:

W prózni broń palna nie istnieje!

Włodek

Wniosek odrzucony - w próżni operujesz gwintowanym slupem próżni i odpowiednimi narzędziami do niego.

:-)

Włodek

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:kjnah3$o7r$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

A jeśli mam problem i używam jednocześnie i wkrętaka, i klucza? :))

Reply to
Anerys

Nie ma żadnego śmiacia! Szukam gwintownika do flogistonu - chcę zbudować działo próżniowe.

Na granicy (a właściwie pod) francusko-szwajcarskiej jest rewelacyjny gwintownik do flogistonu, który jak wiadomo najlepiej skrawa się protonami - tylko trzeba przesuwać równomiernie słup flogistonu wewnątrz obwodu gwintownika (właściwie narzynki) - chyba, że kaliber dla Ciebie za mały ;-)

Nuter

Reply to
Sławomir Januszkiewicz

Użytkownik "Anerys" snipped-for-privacy@spoko.pl napisał w wiadomości news:51601932$0$1210$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Przykro mi, ale norma czegoś takiego nie przewiduje, więc takie rozwiązanie problemu nie istnieje. Jeśli je stosujesz, robisz to nielegalnie.

Reply to
yabba

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:kjpae6$jnm$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

OK. w takim razie zrobię tak: O konkretnej godzinie, którą rozwieszczę otoczeniu - użyję jednocześnie i wkrętaka, i klucza. Zaproszę przy okazji policję/prokuraturę/itd., aby mnie ujęto i zrobiono sprawę sądową. Może uda sie zaprosić media, że oto taki Anerys, nielegalnie użył jednocześnie wkrętaka i klucza :))) Niech to rozgłoszą na kraj, wporzo, chcę tego. Pozornie działam głupio. Jednakże jest to wyrachowane, aby ośmieszyć pewne rzeczy.

Reply to
Anerys