Pamiec DDR "czarny humor"

Witam.

Mam pytanie na temat pamieci DDR. Dzisiaj naprawialem komputer znajomego. Troche bylem "zamyslony" i swoja pamiec wlozylem odwrotnie (raz na pare lat cos trzeba spiep...c). Komputer zapiszczal jakby jej nie widzial, wiec go wylaczylem. W tym momencie poczulem swad a pamiec byla goraca ;-( Mysle sobie: Sru, moja strata. Dwa styki odparowaly (na pamieci). Juz chcialem nia rzucic o sciane ale postanowilem wlozyc ja prawidlowo. Jakie bylo moje zdziwienie jak zadzialala ;-) Wkladam do mojego kompa i dziala w dualu jak dawniej ;-) To co za styki sie spalily? Do czego one sa? Chyba tylko do stresowania ;-)

Pozdrawiam. Maurycy.

ps. temat tez na pl.comp.pecet

Reply to
Maurycy

Maurycy napisał(a):

A skąd ludzie czytając grupę mają to wiedzieć, przecież to Twoja pamięć. Policz i sprawdź w The Hardware Book.

Reply to
Filip Ozimek

Dnia Mon, 26 Jun 2006 21:59:54 +0200, Maurycy tak nawijal:

Te, ktore sie spalily.

A moze bys tak sobie chociaz zadal odrobine trudu wsadzenia tego w skaner (taki do obrazkow, zeby nie bylo, ze mowie o jakims skanerze kosci) zamiast gdybac o dupie maryni?

Z pewnoscia. Jak wiekszosc rzeczy na swiecie.

Reply to
Franciszek Sosnowski

Postaram sie jutro cos wiecej napisac. Pozdrawiam. Maurycy

Reply to
Maurycy

Oczywiscie nie do konca docisnie ;-)

Reply to
Maurycy

Nie wiem jak to jest z DDRami, ale SDRAMy da sie wcisnac odwrotnie (jezeli plyta jest nedzna i gniazda sa z miekkiego plastyku) Nie eksplodowaly, nie odparowaly, a nawet nadal dzialaja hehe:)

pozdr,

Reply to
F!mek

a tak w ogole to pewnie styki zasilania, i dziala dalej bo jest ich wiecej niz 1 szt;-)

Reply to
nuclear

zasilanie poniewaz pamiec ma duzo zasilan, upalenie kilku nie wplynalo w widoczny sposob na jej prace..

Reply to
Greg(G.Kasprowicz