[OT] humor , nie moglem sie powstrymac:-)

Adam Dybkowski napisał(a):

Można również przywiązać do niego przyczepkę i na nią naładować nośniki rodem z Gwiezdnych Wojen, ale pies i tak będzie miał problem z full duplexem ;-). Poza tym ciężko mu wcisnąć CANCEL. Z pingami też jest problem, bo nawet dla gdzieś tu wspomnianego bobika wynosiłby on ok 4 minut - zakładając, że drzewa (i media transmisyjne alternatywnej płci) są tylko przy "interfejsach sieciowych", bo występowanie ich po drodze może powodować błądzenie pakietów ;-P

AW

Reply to
AW
Marek Dzwonnik
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Oj ktoś Ci krzywdę zrobił wielką!

V - prędkość s - droga t - czas V=s/t

V=10 km/h =10 * 1000m /3600s=10/3.6 m/s

A więc tak: 10 płytek to 47GB. V=10 km/h =2.7(7) m/s s=8km=8000m V=s/t=>t=s/V t=8000/2.7(7)=2880s czyli wydajność transmisji danych wynosi:

47GB/2880s=48128*8Mb/2880s=133,68(8)Mb/s

Wygląda na to, że piesek będzie szybszy niż fast eternet, ale weź pod uwagę, że piesek może po drodze spotkać atrakcyjną suczkę!

Reply to
herakles

Wed, 28 Jun 2006 13:24:17 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "blur" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

:-)

Ja swego czasu instalowałem Win95 na laptopie (486) bez CD. Po kabelku RS-232 z prędkością 115200 bps instalka została przesłana w jakąś godzinę :-) Używałem do tego programików Interserver i Interlink z DOSa 6.22.

Reply to
BLE_Maciek

Użytkownik BLE_Maciek napisał:

mialem podobnie, w czasach kiedy sieciowki byly nieziemsko drogie z sasiadem mielismy kabel nullmodemowy 70m :) w ten sam sposob instalowal bezposrednio z mojego dysku (mial za maly dysk) mapowanego interlinkiem win3.11 :) zostawilem mu kompa na noc :) eh... stare czasy, ile to sie wtedy w raptora nagralismy, gadanie w terminalu nortona a potem dos navigatora

Reply to
AlexY

To były czasy....

Reply to