[OT] Błagam pomóżcie mi dostać się do domu !!!

Zupełnie nieoczekiwanie znalazłam się w sutuacji bez wyjścia. Utknęłam w Pile (tutaj studiuję) i nie mam jak wrócić do domu. W wyniku błędu bankomatu na moim koncie została zablokowana kwota 100 zł. Te pieniądze są na koncie ale nie sposób ich wypłacić. Była to kasa potrzebna na bilet powrotny do domu. Na koncie pozostało mi jeszcze 9,20 zł ale nie da rady tego wypłacić. Żeby wypłacić muszę mieć na koncie 14,50. Konto mam w Inteligo - 10 zł nie wypłaca - muszę w obcym bankomacie i muszę tam zapłacić 4,5 prowizji. Błagam pomóżcie. Jest to dla mnie sprawa bardzo ważna. Proszę was o wpłaty ile kto może - 10, 20, 50 gr. Nie liczę na więcej i o więcej nie proszę. Dla wszystkich którzy posiadają konto w Inteligo to drobiazg a mi może uratować życie. Brakuje mi tylko 5,30. Nie bądźcie obojętni. Może kiedyś wy będziecie w potrzebie. Za wszelką pomoc dobrym ludziom serdecznie dziękuję.

Iza

Mój nr konta: Inteligo 50 10205558 1111122520900074