Osla laczka

Witam

Brakuje mi stron 36-44 oslej laczki z EdW. Podzieli sie ktos, tudziez wymieni?

Reply to
Krzysztof Szynter

Krzysztof Szynter snipped-for-privacy@SPAMpoczta.fm wrote in news:Xns94F28533150DBdygimailpocztafm@127.0.0.1:

Eh skleroza. 16-24 tez ;--[

Reply to
Krzysztof Szynter

Witaj Krzysztof,

W Twoim liście datowanym 23 maja 2004 (13:06:19) można przeczytać:

KS> Witam

KS> Brakuje mi stron 36-44 oslej laczki z EdW. Podzieli sie ktos, tudziez KS> wymieni?

Który to numer. Mam pdf-y. Czym się chcesz wymienić?

Reply to
rc72

snipped-for-privacy@op.pl wrote in news: snipped-for-privacy@op.pl:

Grudzien 2000 [osla laczka 16-24] oraz marzec 2001 [osla laczka 36-44]. Mam pdf'y oslej laczki od 1 do 59 (maj 2001), oczywiscie bez wymienionywch. Poza tym mam w formie papierowej (dzis czesc zeskanowalem) nr 7-12 z 2001 [osla laczka 107]. Pozniej tez byla czy to juz koniec?

ps Z jednego ftp'a ciagne tez pliki odnoscnie mikrokomputerowej oslej laczki. Archiwa rar (packed gif i jpg).

Reply to
Krzysztof Szynter

z jakiego? :)

"Q" snipped-for-privacy@gazeta.gov.pl> wrote in news:c8rh4o$cuq$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl: