opis na płytkach dwustronnych

witam

Jakiś czas temu Dino pisał: " Ostatnio próbowałem nawet nałożyć tonerowe opisy na płytkę dwustronną (po wytrawieniu, przed wierceniem)...". Czy ktoś jeszcze tego próbował? A jeżeli tak to z jakim skutkiem? Interesuje mnie też czy nie ma to negatywnego wpływu na płytkę. Szczególnie przy nakładaniu warstwy kalafonii z denaturatem żeby się nie rozmazało.

Przyznam się, że osobiście naklejałem papier samoprzylepny z nadrukowanymi opisami.

pozdrawiam

Reply to
Sirtap

Dnia Sun, 23 Jul 2006 22:00:08 +0200, "Sirtap" snipped-for-privacy@poczta.pl wyklepał(a):

Ja próbowałem nałożyć na stronę elementów - niestety w trakcie lutowania, i ogólnie machania płytką przy montażu, napisy się wytarły, są bardzo nietrwałe.

Reply to
scx