ogień na komutatorze

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:zfhb7dqzb1le$.1iser6x5iyui7$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Jacku, przyjrzyj się datom...

Reply to
HF5BS

Dnia Mon, 30 Oct 2017 17:27:04 +0100, HF5BS napisał(a):

:) Jak to wypłynęło? :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:vx9idolmq185.5lj8d45he6na$. snipped-for-privacy@40tude.net...

To wyszło z Google Groups, pewnie kolega nowicjusz chciał się pobawić, nie przeczytał uprzednio w necie, jak nalezy z takich grup korzystać, itp., popatrzył na treść, a nie na to, że to wyszło 6 lat temu (no, i 6 dni) i prawie na pewno odpowiedź została udzielona. Albo chciał być bardzo usłużny wobec ToMasza i widząc, ze na posta nie ma odpowiedzi (nie sprawdzałem, gdybam), chciał łaskawie grupie przypomnieć, żeby raczyła koledze odpowiedzieć, bo na pewno to była ostatnia deska ratunku :P Jak zaznaczyłem - gdybam. Nie wiem, co dyktowało koledze, aby zamieścić posta sprzed 6 lat i nawet jednej kropki odpowiedzi nie postawić, zabawa newsami -"pójdzie, czy nie pójdzie"?

Reply to
HF5BS

Jaki nowicjusz. Jakis glupi chuj w kulki z nami gra. Tez sie niedawno wcialem na stary temat.

Reply to
Zenek Kapelinder

HF5BS pisze tak:

PiteR

Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

Ty jak zwykle piszesz nie wiedząc wiele na temat. Nowe szczotki trzeba docierać na małych obrotach (autotransformator regulowany) i stopniowo zwiększać. I powinno to trwać co najmniej godzię. Niektórzy producenci zalecają w trakcie docierania co jakis czas dotknąć komutatora kredą.

pzdr

Reply to
Kamil

Dnia Fri, 3 Nov 2017 11:55:42 +0100, Kamil napisał(a):

Ciekawe ile par szczotek w życiu wymieniłeś. Bo ja straciłem rachubę :)

Reply to
Jacek Maciejewski