oddam buteleczkę kwasu azotowego Warszawa

.

da sie, da :) ale nigdy wiecej tego nie powtorze :P jak gowniarz wygra olimpiade chemiczna to mysli ze mu wszystko wolno :)

Reply to
DrGreen

A robia jeszcze takie ? Bo to wiecie - nie dosc ze fabryka nie ma zbytu, to jeszcze wszelkie hiv, zoltaczki, priony - szpital powinien uzywac narzedzi jednorazowych :-)

Wiem że są takie komory steralizacyjne, wkłada się narzedzia i parzą się pod ciśnieniem w 140 stopniach. Inaczej po jednej operacji mieli by tyle złomu że hej

Reply to
szlovak

są sterylizowane parą pod ciśnieniem i dodatkowo, po sterylnym zapakowaniu, promieniowaniem. Porządne narzędzia chirurgiczne możesz kupić też w Chinach, europejscy "producenci" też tam je robią, ale za 30 zł też ich nie kupisz, raczej za 30EUR (w Chinach) i 300EUR (w Europie).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Sensowna czyli taka ktora bedzie wieksza od pozostalych produktow i da sie dostepnymi metodami wydzielic. Na moj gust TNT bedzie sladowa domieszka w mieszaninie jedno- i troche dwunitrotoluenu.

Nieistotne. Z braku warunkow do zatezenia HNO3 do senswonych reakcji nitrowania srednio pewnie po takim czasie sie nada. A nawet jak ma te swoje 67% to nadal - zwykly 10n H2SO4 to za malo...

Dlugi i szczegolowy, z metodami oczyszczenia...

Bez oleum??? Uwierz, troche reakcji nitrowania w zyciu przeprowadzilem.

Reply to
Dariusz K. Ladziak

Thu, 24 Mar 2005 22:33:37 GMT jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No cos Ty ? Od razu chcesz sejm wysadzac ? Moze pocwicz najpierw na jakims mniejszym obiekcie. ;-)

Reply to
BLE_Maciek

Użytkownik "Dorota" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:d1ucaq$k3l$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

ja bym chciał kupić ile?

Reply to
LUK0104

Wylej do dolu z wapnem - nikomu nie zaszkodzi.

Reply to
Dariusz K. Ladziak

Profanacja, tyle plytek mozna by tym zrobic ;-)

Jak naprawde zalega, to moze ja odkupie?

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" snipped-for-privacy@w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w.starym.archiwum...

Ale to chyba ta sama buteleczka sprzed wielu miesięcy, dawno wylana, a teraz odgrzebana do dyskusji:-)

Reply to
SP9LWH

SP9LWH napisał(a):

właśnie :) a w czytniku muszę odszukać tą dyskusję żeby zaznaczyć ją że przejrzałem, już czwarty raz hehe

Reply to
szlovak

Acha, no coz, ostatnio slabo czytam grupe :-( Czasu na wszystko jakos tak nie wystarcza.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk