Gdzie kupic czujnik ciśnienia MPX4115 firmy

witam. musze zakupic w/w czujnik. zmalazlem strony

niestety obydwie nie maja go w magazynach a zamowienie jednej sztuki specjalnie dla mnie byloby dosc kosztowne. jakie sa jeszcze strony firm ktore prowadza sprzedaz wysylkowa takich rzeczy ?

ewentualnie moze jakis inny czujnik cisnienia absolutnego z zakresem X-1100hPa moglibyscie mi polecic? ( NPC1210 ma za maly zakres raczej ) chce mierzyc cisnienie atmosferyczne.

pozdrawiam

Reply to
sawic

Czujniki - konkretnie MPX5010 kupowałem w And-Pol Elektronik

Mariusz Dybiec