Objawy

1) Dźwięk. Jeszcze nie widziałem bezgłośnej myjki. Syczenie, pierdzenie. Coś chyba zawsze słychać 2) W izopropanolu robią się bąbelki. 3) Woda się podgrzewa. Myślę że od tego, że same przetworniki pod dnem wanienki się grzeją przy działaniu. 4) Jak włożyc palec do wody, to boli. UWAGA! To jest niezdrowe!

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Niech no spróbuję...

Jak nalejesz gazowanej wody mineralnej, to ultradźwięki znacznie przyspieszają bąbelkowanie.

W piwie pewnie też :)

Uznaj test z mineralka (piwem) za ostateczny.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Tomasz Piasecki napisał(a):

Dzwięk o częstotliwości z pogranicza słyszalnego zakresu (10-15 khz)

Woda to się podgrzewa głównie na skutek energii przekazanej przez ultradzwieki.

Reply to
"Miłosz K."