System PAL i PAL Plus, NTSC

Dariusz Filipowski się wziął i wyklepał:

google się popsuły? przecież tego są teratony na necie

Reply to
scx

Użytkownik BobyX napisał:

czyzbysmy mieli tego samego nauczyciela elektroniki czy tez takie popularne "rozwiazanie" skrutu :)

Reply to
AlexY

skrótu, jak już.

To jest dowcip stary jak system, tylko w oryginale: Never The Same Color, albo Never Twice Same Color, co na jedno wychodzi.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
Reply to
Dariusz Filipowski

Dariusz Filipowski się wziął i wyklepał:

Ha! Czyżbyśmy się nie uczyli języków? Czy też może szukamy gotowca, coby się nie zmęczyć? Pierwszy link jaki mi się trafił:

jakiś niezbyt ale nie mam czasu szukać głębiej

Reply to
scx
Reply to
Dariusz Filipowski

Książka niejakiego Rusina "Systemy Transmisji". W necie po polsku IMHO nie znajdziesz.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki