Nietypowe pytanie - podczerwień

Witam grupowiczów. Mam trochę dziwne pytanie, jest temat który mnie zaciekawił - mianowicie: sterownik zwrotnic tramwajowych! Przełączanie zwrotnicy w elektronicznym sterowniku polega na wysłaniu do odbiornika, przez motorniczego, rozkazu przełożenia toru. Rozkaz ten przesyłany jest za pośrednictwem podczerwieni. I teraz tak: rozkaz ten jest jakoś kodowany, bo dopiero 10-krotne bezbłędne odczytanie odpowiedniej sekwencji impulsów, wykonuje rozkaz. Czy ktoś może ma pomysł, co rozumie się przez odpowiednią sekwencję impulsów ? Jakie to mogą być impulsy ? Czy nie znając tej sekwencji jestem w stanie ją odnaleźć ? Pytam się, bo chętnie edukacyjnie przełączyłbym zwrotnicę w mieście :) P.S. Ciekawe co mi napiszecie :)

Reply to
Grzech

Grzech snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

To prosty system ale i tak go nie zrobisz. Nikt normalny Ci nie pomoże. Moze jest tutaj paru oszołomów. Ale to inny typ wariactwa. Co najwyżej możesz sprawdzić na pewnej stronie. Ja zapomniałem jej adres może ktoś przypomni. Były tam litery k i g chyba duże. Tam będą wiedzieli. Tylko dokładnie musisz opisać o co Ci chodzi. Tomek

Reply to
tomek tarasiuk

ale nie jestes z al-kajdy ;)

Użytkownik tomek tarasiuk snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> w wiadomości do grup dy skusyjnych napisał:c5hpuc$djg$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...