ne555 + buz10

Witam Mam małe pytanko dotyczące pewnej pary...: ne555 + buz10 Tranzystorek miałby być sterowany przez wyjście z 555 i tu właśnie moje wątpliwości, czy będzie to chciało działać z częstotliwościami 500 – 2500 herców? Dzięki za wszelakie podpowiedzi Pozdrawiam Robert

Reply to
robert

robert snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Jak zrobisz to "jak trzeba" to jasne, ze bedzie... Ale zeby ocenic cos, to trzebaby wiedziec ciut wiecej o tym, jak to zbudowales, a zwlaszcza jak sterujesz bramka BUZa...

Reply to
Marek Lewandowski