nawinięcie trafa..

Czy moglibyyście podpowiedzieć gdzie moge nawinąć trafo jesli posiadam rdzeń ? dokąłdnie 1kW 4 x 6V i ile to powinno kosztować ( zeby nie przepłacić) lub gdzie tanio szukać takiego trafa, ewentualnie troszkę mniejszego ...

pozdrawiam

Reply to
Konrad Rokicki

Użytkownik "Konrad Rokicki" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:e6cq9c$1382$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

jezeli chodzi o nowe to wyslija maila tutaj: snipped-for-privacy@toroidy.pl - na logike powinno wyjsc 315zł, ale pewnie mozna sie dogadac ...

Reply to
nuclear

Użytkownik "Konrad Rokicki" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:e6cq9c$1382$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

a masz moze nawiniete pierwotne?

Reply to
nuclear

niestety .. sa tylko skrawki pierwotnego ..

hmm 300 zł to chyba troszke drogo za samo nawinięcie ...

Reply to
Konrad Rokicki

Użytkownik "Konrad Rokicki" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:e6e2ub$1dur$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Hmmmmm. "Tak to tylko w Erze" "Za flaszkę" to już dawno umarło. Masz rdzeń. Nowy ? Z demontażu ? EI ? Toroidalny ? Masz karkas ? Masz śruby ? Być może składniki, które masz nie pasują do posiadanej maszyny i do niczego się nie przydadzą. Nikt rozsądny nie przestawi maszyn dla wykonania nietypowej dupereli, nie wykona badań, za friko. Musisz znaleźć złodzieja, który wykorzystując stanowisko służbowe (cudze narzędzia) jedną sztukę Ci wykona z powierzonego materiału za banknot o średnim nominale.

"Chwilę" poczekasz, to jakiś czytelnik tej grupy być może Ci pomoże.

Konrad Rokicki snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

W ubiegłym roku obmailowałem i obtelefonowałem ponad 20 firm - nikomu nie chciało sie przewijać - wszyscy mogli nawinąć na ich własnym rdzeniu. Mój rdzeń miał nietypowe proporcje i inny nie pasowałby do obudowy urządzenia. Znalazłem firmę w Góraszce pod Warszawą - nawinęli ilości zwojów w/g moich obliczeń, przekrój drutów sami obliczyli. Namiary :

Może nawiną na Twoim rdzeniu albo coś dopasujesz z ich produkcji. Wmak

Reply to
Wmak