gdzie kupić trafo

Hej, chciałem użyć maxa253(tu datasheet

). On steruje transformatorkiem. Jak tylko szukam jakiegos transformatorka to słyszę, że mają sieciowe. Znalazłem jeszcze jakies głośnikowe. A ja bym chciał malutki (prąd na wyjści <200mA) i najlepiej o przekładni 1. Jest cos takiego? A może źle myślę? Może nie ma takich przekładni? Oceńcie proszę, schemat w datasheecie. pozdrawiam serdecznie

Reply to
Grodo

Użytkownik "Grodo" <(ZamienXNa2000) snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:di2lkc$ef2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Na stronie 14 i 15 PDFa masz opisane ile zwoi i jaki rdzeń, poszukasz po producentach parametry rdzenia i kupisz bez kłopotu podobny, nawinąć trzeba już samemu.... Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Użytkownik "Grodo" <(ZamienXNa2000) snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:di2lkc$ef2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

W ilości jedna sztuka będziesz miał problem Możesz go wydłubać z czegoś Możesz też dostosować któryś z akustycznych Zobacz otoczenie np.:

?lang=pl&vat=0&dok=2006884.htmhttp://www.feryster.com.pl/polski/loader.html

Reply to
SP9LWH

Użytkownik "SP9LWH" snipped-for-privacy@autorom.pl napisał w wiadomości news:di2mh9$mp0$ snipped-for-privacy@news2.onet...

?lang=pl&vat=0&dok=2006884.htm>

Dzięki, co prawda w elfie szukałem, ale nie wpadłem na to, że akustyczne (wszystkie inne przejrzałem chyba). Dzięki jeszcze raz pozdrawiam

Reply to
Grodo

Witam, Transformatorki sygnalowe do MAX250 maja w seguro:

do nich i zapytaj sie czy nie moga miec do MAX253, bo w JM one sa, a seguro jest dystrybutorm detalicznym jm'u. Pzdr, Wawrzek

Reply to
Wawrzek

Użytkownik "Grodo" <(ZamienXNa2000) snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:di3qqa$t8h$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

?lang=pl&vat=0&dok=2006884.htm

Bzdura totalna, jeszcze raz zobacz na PDFa o którym piszę, akustyczny raczej nie będzie pracował na kilkaset kilohertzów, kubek albo pierścień tak. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Użytkownik "Wawrzek" <wawamag[ciach_to]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:di3u1q$bj7$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Dzięki, o takie mi chodziło, ale i tak zapytam Seguro o 253. pozdrawiam P.S. I dzięki za uwagę co do sygnałowych ;)

Reply to
Grodo

Jeszcze jedno pytanko - sygnałowe znaczy o przekłądni 1? Bo Pani w seguro mi nie powiedziałą a w pdfie nie moge znaleźć. Zakładam, że tak, ale wolałbym to usłyszeć od kogoś... pozdrawiam

Reply to
Grodo