Napięcie między USB a kablówką

Cześć!

Mam zewnętrzną kartę telewizyjną AverTV podłączoną do komputera za pomocą USB. Między metalową częścią złącza mini USB a złączem F kablówki występuje napięcie które bardzo wyraźnie mogę wyczuć palcami, ale nie mogę zmierzyć miernikiem uniwersalnym.

Poradźcie mi proszę co z tym zrobić?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczyński

Ale z czym? Z napięciem, z kartą tv, kablówką, czy palcami:) W czym ci to napięcie przeszkadza? Paweł

Reply to
pawel

Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hd74ft$sq0$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

SOA #1

separator galwaniczny

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Pan Pawel napisał:

Przeszkadza? A to nie była prośba o radę jak wykorzystać darmowe źródło energii z kablówki?

Reply to
Jarosław Sokołowski

Problem który bardzo często się pojawia. Rozwiązanie tak jak już wyżej napsano - separator galwaniczny na kablu antenowym. Przykładowo ten :

kk

Krzysztof Tabaczyński pisze:

podłączyć komputer do gniazdka z bolcem (z prawdziwym uziemieniem)

klasyczny przypadek, filtr przeciwzakłóceniowy daje fazę przez dzielnik kondensatorowy na obudowę. W ostateczności połącz obudowę komputera z oplotem od kablówki i potencjały się wyrównają (jakby co ja tego nie pisałem :)

Reply to
gary