naklejki

Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

Znajdz w swoim mieście jakis sitodruk. Tak Ci zrobia kalkulację. Jak Ci będzie odpowiadała to wydrukuja. Robiłem kiedys takie nalepki ( to coś co co potrzebujesz nazywa się nalepka, naklejke nakleja sie na obcy klej) koszt przy produkcji jednostkowej, a taka jest u Ciebie wychodził w granicach 100 zł jak był jeden kolor za te 40 nalepek z przygotowlnia. Tomek.

Reply to
Tomek

Metoda nie najlepsza pod względem wielobarwności, ale wg mnie doskonała na małe serie. Koszt 40 szt nalepek 10 x 6 cm (5 arkuszy A4) to ok. 30 zł.

Potrzebne będą:

1.samoprzylepna folia kolorowa jako tło (do kupienia wszędzie, np. sklepy dla plastyków) 2.przezroczysta folia samoprzylepna do drukarek laserowych (do kupienia w dobrych sklepach dla plastyków, ok. 4 zł/arkusz A4) 3.ew. przezroczysta folia samoprzylepna, gdy ta poprzednia jest kiepskiej jakości.

Należy po zaprojektowaniu druku wydrukować to co trzeba na folii nr 2 (wada: tylko czarny druk, ale można spróbować druku na drukarce kolorowej, sam nigdy nie próbowałem).

Następnie nalepić na to folię nr 3 (konieczne, jeśli toner kiepsko trzyma się folii nr 2).

To wszystko nalepić na folię nr 1. W niej można wcześniej wyciąć otwór na wyświetlacz. Pewnym problemem może być trafienie z tym otworem w zrobiony nadruk.

Powstaje "kanapka" - przyjemna w dotyku, mięsista, czytelna naklejka. Ma tylko jedna wadę - jest dwokolorowa, kolorowe tło i czarny druk. Jak zastosuje się folię nr 3, to druk jest nie do zdarcia ;) Sam nie próbowałem jeszcze druku na drukarce kolorowej, ale może to jest sposób na lepsze wyniki?

Wymagana wprawa w nalepianiu folii na filię (żeby się pęcherzyki nie robiły) i w operowaniu nożem segmentowym. Wcześniej proponuję potrenować na skrawkach.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi