Nagrywanie a przydzwiek

Witam serdecznie !!! Mam nastepuj±cy problem, chcia³em nagraæ d¼wiêk z wie¿y Sony, z wyj¶cia s³uchawkowego (niestety innego ta wie¿a nie ma) pod³±czonego do karty muzycznej VIA AC 97 przez wej¶cie liniowe. Oczywi¶cie przygotowa³em odpowiedni kabel, który sprawuje siê dobrze na innym sprzêcie i innym komputerze (nie powoduje zak³óceñ pomimo 5m d³ugo¶ci). Jednak w opisanym wy¿ej wypadku niestety borykam siê z przyd¼wiêkiem sieciowym. Z tej wie¿y Sony a w³a¶ciwie z jej wyj¶cia s³uchawkowego kto¶ ju¿ nagrywa³ d¼wiêk na CD recorder i by³o wszystko OK. Nie wiem w czym tkwi problem, skoro kabel jest OK... Mo¿e ta karta w kompie jest taka badziewna? Nie jest to jaka¶ 6-cio kana³owa, komp ma ok 2 lat. Mikrofon na tej karcie nie dzia³a wcale... Mam s³aby dostêp do tego kompa ze wzgêdu na du¿± odleg³osæ wiêc proszê o jakie¶ sugestie jak to rozwi±zaæ. Przepraszam za crossposta ale nie wiem czy to problem "pecetowy" czy czysto elektroniczny...

--
Pozdrawiam
Jarek

U¿ytkownik "Jarek" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Bardzo prawdopodo ze to badziewiasty sprzet Ja nagrywalem przez kabel audycje radiowe na SB 128 Szum by³ jak cholera Dopiero jak zamienilem na Live'a sytuacja stala sie zadowalajaca A zmienilem tylko karte muzyczna :-) Pozdrofka

-- Rados³aw Wnuk GG 2506721 Nie depczcie po rekach ludziom spokojnie wychodzacym z knajpy!

Reply to
Rawuk
  1. Czy masz wie¿ê pod³±czon± do anteny kablowej lub podobnej (np. AZART)?
  2. Czy komp jest uziemiony?

Je¿eli 1. i 2. prawdziwe- mo¿liwa pêtla masy. Od³±cz antenê. Je¿eli 1. prawdziwe a 2. fa³szywe- *Uziem kompa! bo mo¿e pokopaæ* i od³±cz antenê. Pozosta³e przypadki nie powinny byæ przyczyn± problemów- wiêc szukaj gdzie indziej.

-- Pozdrawiam, Krzysiek S³ychañ

Reply to
Krzysiek S³ychañ

On Fri, 3 Oct 2003 20:28:28 +0200, "Krzysiek Słychań" snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

Wieża nie jest podłączona do anteny a co do uziemienia kompa... to nie jestem tego pewien muszę się zapytać właściciela, najwyżej wezmę UPS-a :) i chyba problem powinien zniknąć :)?

Reply to
Jarek